Soru Cevap
ÖmerCantürk 6 ay önce
3 Cevap 373 Görüntülenme

EN İYİLER SIRALAMASI

En İyiler tablosunda 3 dakikada 324 yazan bir kişi yerine, 5 dakikada 388 kelime yazan kişi birinci olarak gösteriliyor. Bu liste sadece yazılan kelime sayısına göre değilde kaç dakikada kaç kelime yazdığına göre oluşturulmalı. Listede ''Bu Ay'' kategorisini seçip ardından ''Tümü'' seçeneğini seçtiğimde 5 dakikada 388 kelime yani dakikada 77 kelime yazan biri değilde, 3 dakikada 324 kelime yani dakikada 108 kelime yazan biri birinci olmalıdır. Algoritma tamamen hatalı bunun sistemi değiştirilirse gayet güzel olur, teşekkürler.

hizli8 hizli8 5 ay önce
Reis öncelikle ne hızlıymışsın be ya :D Reis bu sorun düzeltildi mi bilemem ama şuan orta da sorun yok. Altta "bu hafta" seçilip "3 dakika"ya tıklanırsa 1-ci sıradasın. "Bu ay" tıklanıp yine "3 dakika"ya tıklanırsa yine birinci sıradasın. Değişik bir sistem var.
ÖmerCantürk ÖmerCantürk • 5 ay önce
Cevabı Bildir     Cevapla
@hizli8, Aynen değişik bir sistem var kafama takıldı. Sitede soru-cevap bölümünü görüncede yazmak istedim. Bu arada iltifatın içinde teşekkür ederim. Yaş 20, Hedef Katiplik :)
Klips_Adamcık Klips_Adamcık 5 ay önce
ya 3dk nasıl geçiliyor be kardeşim
Giriş Yapmadınız!

Cevap yazmak için giriş yapmanız gerekiyor.

İpuçları

Kayıt olduktan sonra "Eşleşen bir kullanıcı bulunamadı." şeklinde uyarı alıyorsanız, e-postalarınızı kontrol ederek, sitemiz tarafından gönderilen doğrulama bağlantısına tıklayınız. 

 

En İyiler
Bugün
Bu Hafta
Bu Ay
Sıra
Üye
DBK
Soru Cevap Tümünü Gör

yardim

arkadaşlar ben hep q kalvye kullanım ma herkes f te daha hızlı yazarsın diyor şimdien onumu

arkadaşlar????????

nasıl 3 dakikada 200 kelime yazabiliyorsunuz? ben en ama en fazla 150yazabildim bu hıza ne kadar

Ne kadar çalışmalıyım?

Günde kaç alıştırma yapmak idealdir? Nasıl bir çalışma programı hazırlanmalıdır?

İlk defa denedim 96 kelime iyi mi 3dakkada?

İmlali 96 kelime ilk denemeye göre nasıl ?

Dersler tamalanmadan diğer derse geçiyor

Mesela 1/12- 2/12 ... sonra diğer harfe geçiyor. Nedenini bilen varmı?

On Parmak Klavye Programı

Merhaba arkadaşlar iyi bildiğiniz On Parmak Q Klavye programı varsa mail olarak atabilir

nasıl hızlı yazıyorsunuz

arkadaşım iki gündür dikkatimi çekiyor 3 dk da 515 ve 708 kelime yazanlar var nasıl oluyor bu

hatasız yazma

arkadaşlar allah aşkına bir çare deyiverin yanlışlarım bir türlü azalmıyor 20 den

Sağ el yüzük parmağı

Selamu aleyküm arkadaşlar benim sağ el yüzük parmağım, serçe ve orta parmakla beraber