Gece Modu
Gündüz Modu
fastfinger 2 ay önce
Cevap Yok Soruyu Gör

Sitede dakika başına vuruş nasıl hesaplanıyor?

Sitede dakika başına vuruş nasıl hesaplanıyor? Word dosyasına kopyalayıp baktığımda 150 karakter görünüyor ama buruda 170 karakter görünüyor,...

İclal Su 7 ay önce
Cevap Yok Soruyu Gör

Öncelikle merhaba

on parmak klavye kullanırken neden işaret parmakları sadece j ile f nin üzerinde durmuyor? yani demek istediğim klavye derslerine girince mesela önce derslerine girdim n l falan da diyordu sadece f ile j nin üzerinde durması yeterli değil mi?...

Melih 8 ay önce
1 Cevap Soruyu Gör

10 Parmak Q klavye ve F Klavye

Merhabalar, Kısaca bilgisayar uzmanıyım ve işimin bir çoğunu bilgisayar başında hallediyorum. Q klavye başladım ve kendi kendime bir süre öğrenerek 10 parmak yazabiliyorum. Yalnız hobi amaçlı olarak şu an bir daktilo alıp kafamdakiler yazılara dökme gibi bir işe girmek...

slhbrcn 8 ay önce
1 Cevap Soruyu Gör

orta seviye

orta seviye "o" harfinden ileri gitmiyor ne yapabilirim daha fazla ilerleyemedim....

sezen 9 ay önce
2 Cevap Soruyu Gör

Q klavye hakkında

on parmak derslerinde birinci aşamayı yapınca aldıgımız sonuç çıkıyo örnek: 130 cpm 2 hata diyo 130 cpm ne anlama geliyo bunun hesaplamasını nasıl anlayacaz...

Hakan Bir yıl önce
3 Cevap Soruyu Gör

Seviye atlamıyor.

Merhaba Q klavye 10 parmak derslerine başlayıp 1.aşama olan J-F (30seviye) seviyesini bitirdim fakat tamamlanmadı ibaresi çıkıyor. Kalan 20 yazıyor bitirmeme rağmen....

cinem Bir yıl önce
1 Cevap Soruyu Gör
Giriş uyarı hatası

Onparmak dersleri sayfasına geldiğim zaman sistem beni atıyor. Tekrar giriş yapmak istediğimde ise kayıtlı olmadığım uyarısı alıyorum. Bu sorunu kısa sürede çözmenizi rica ediyorum....

Derya 2 yıl önce
3 Cevap Soruyu Gör
çalışma tekniği ?

sürekli çalışıyorum fakat kelime sayılarım büyük oranda artmıyor nasıl hızlandırabilirim ?...

kevser70 2 yıl önce
1 Cevap Soruyu Gör
bir haftadan az süre kaldı...

Geri kalan zamanda nasıl çalışmam gerekiyor? son günlerde yapılması gereken şeyler var mı?...

1 2 3 4 5 6
İpuçları

Klavye yarışı baştan sona yenilendi. İstediğiniz metinde, istediğiniz süre ve istediğiniz oyuncu sayısı ile hemen yarışlara katılın!

Soru Cevap Tümünü Gör

Sitede dakika başına vuruş nasıl hesaplanıyor?

Sitede dakika başına vuruş nasıl hesaplanıyor? Word dosyasına kopyalayıp baktığımda 150

Öncelikle merhaba

on parmak klavye kullanırken neden işaret parmakları sadece j ile f nin üzerinde durmuyor? yani

10 Parmak Q klavye ve F Klavye

Merhabalar, Kısaca bilgisayar uzmanıyım ve işimin bir çoğunu bilgisayar başında

orta seviye

orta seviye "o" harfinden ileri gitmiyor ne yapabilirim daha fazla ilerleyemedim.

Q klavye hakkında

on parmak derslerinde birinci aşamayı yapınca aldıgımız sonuç çıkıyo örnek: 130 cpm 2

Seviye atlamıyor.

Merhaba Q klavye 10 parmak derslerine başlayıp 1.aşama olan J-F (30seviye) seviyesini bitirdim

Giriş uyarı hatası

Onparmak dersleri sayfasına geldiğim zaman sistem beni atıyor. Tekrar giriş yapmak istediğimde

çalışma tekniği ?

sürekli çalışıyorum fakat kelime sayılarım büyük oranda artmıyor nasıl

bir haftadan az süre kaldı...

Geri kalan zamanda nasıl çalışmam gerekiyor? son günlerde yapılması gereken şeyler var mı?